kirana-ummikmal's FotoPage

By: kirana eja

[Recommend this Fotopage] | [Share this Fotopage]
[<<  <  [1]  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  >  >>]    [Archive]
Wednesday, 5-Nov-2008 02:06 Email | Share | | Bookmark
++RUMAH BARU++

SILA KE BLOG SY YER....

http://teratakbahagia-kirana.blogspot.com


Wednesday, 15-Oct-2008 13:04 Email | Share | | Bookmark
++gambar 1 syawal++

lambat ke aku upload gambar raya??? x kot sbb raya sebulan kan....
xde kesempatan nak upload....dah tu pula gambar pun x byk amik....
pastu pula raya kali ni...amat lah bosan.....dengan masalah yg datang tiba2...
duit raya ikmal ilang seratus lebih....semuanya buat xde mood aku..sampai skrg....

tapi aku dah tgok fp kome sume...xde mas enak komen je...
sumenye cantik2....














Thursday, 25-Sep-2008 11:50 Email | Share | | Bookmark
++selamat hari raya++

kawan2 ku sekalian.......kesempatan ni daku sekeluarga...nak minta maap dari hujung rambut sampai ujung kaki..kot2 sepanjang beronline ni ade terkasar bahasa yg x disedari... tersalah laku ke....minta halal makan minum sume...

bg korang yg nak balik kampung...hati2 memandu yer...semoga selamat sampai dan germbiura menyambut adilfitri bersama keluarga....bg yg beraya di perak tuh....kalo datang taiping..jgn segan2 jemput datang umah...

KAD RAYA THN NI....



KAD RAYA TAHUN LEPAS....(selit gak..buleh...??? kekekke)



Monday, 15-Sep-2008 12:23 Email | Share | | Bookmark
++IkMaL Di PuSaRa OpAh++

ahad lepas buka pose kat luar...sblom carik port nak buka pose.....ayah eman decide g kubur opah ikmal.....ni ade sikit gambo ikmal masa kat pusara opahnye... ikmal x penah jumpa arwah MIL ....MIL meninggal selepas pembedahan jantung masa aku baru 6 bulan jadi isteri eman.....tapi mmg dari kecik eman ajar ikmal kenal opahnya melalui gambar.....

mungkin sesetengah dr korang rasa mcm pelik ajar anak g kubur kan...? tapi mmg kami dah biasa kan ikmal dr kecik ke pusara nih...sejak ikmal dari beberapa bulan lg dah mula bawa de datang sini...2 minggu sekali mesti datang sini...alhamdulillah setakat ni xde la benda2 buruk mcm org selalu kata x elok bawa budak2 bawa g kubur kan....

PADA SESAPE YG SELALU MINTA NAK TGOK GAMBO TERKINI AKU TUH...
ADE LA TESELIT GAMBO AKU YG DR JAUH TU YEK...JADILAH...NAMPAK GAK KAN ITU AKU...KAHHH

















Tuesday, 19-Aug-2008 15:16 Email | Share | | Bookmark
++ikmal now and a years ago++

[b]kejap jek mase berlalu..sedar x sedar ikmal dah pun 1 thn 8 bulan....x lama lagi dah nak dapat adik ikmal pula...bila kita dapat anak sulung kita rasa mcm lengkap sgt....tapi..bila peknen untuk 2nd time...kegembiraan tuh lg bertambah...rasa puas sbb leh peknen lg dan leh hadiahkan buah cinta untuk somi...ahaks...tapi memang berlainan rasa bahagia tuh......x caya???? cuba korang yg baru anak sorang..peknen balik...kekeke
..tanya kak aizah yg anak dah 4 tuh.....setiap kali peknen tuh...gembira ..puas..bahagia..semuanya berbeza rasa setiap kali peknen....dasarnya sama lah..BEST JADI UMMI..MAK..MAMA..MUMMY..IBU...

NI GAMBAR IKMAL SEKARANG..1 THN 8 BULAN....DAN KAT BAWAH2 NI KOLEKSI GAMBAR SETAHUN YG LEPAS..MASE IKMAL UMO 8 BULAN...rindu pula waktu2 si ikmal nih kecik2..hehhee




iIKMAL 8 BULAN....










[/size]



[<<  <  [1]  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  12  13  14  15  >  >>]    [Archive]

© Pidgin Technologies Ltd. 2016

ns4008464.ip-198-27-69.net